Up 2012.06.13-17 - Londýn Prev Next Slideshow

 Předcházející foto  Další foto  Index
DSC_3811_1
DSC_3817
DSC_3834_1
DSC_3856_2
DSC_3859_2
  DSC_3866_2.jpg - Hungerford Bridge byl původně navržen Isambardem Kingdomem Brunelem jako visutý most pro pěší a byl otevřen roku 1845. Roku 1859 byl most zakoupen pro prodloužení South Eastern Railway do nově vybudovaného nádraží Charing Cross. Společnost provozující tuto železnici nahradila původní visutý most konstrukcí navrženou Johnem Hawkshawem sestávající z devíti oblouků z tvářené oceli. Řetězy z původního mostu byly použity pro Clifton Suspension Bridge v Bristolu. Původní cihlové opěrné pilíře jsou stále používány i když pilíř u Charing Cross se nachází blíže břehu z důvodu výstavby Victoria Embankment (ukončené roku 1870). U pilíře na straně u jižního nábřeží se dochovaly vchody a schody postavené pro původní visutou lávku pro pěší.  
DSC_3873_2
DSC_3881_2
DSC_3888_2
DSC_3889_2
DSC_3898a_5,6,7,8_2

Hungerford Bridge byl původně navržen Isambardem Kingdomem Brunelem jako visutý most pro pěší a byl otevřen roku 1845. Roku 1859 byl most zakoupen pro prodloužení South Eastern Railway do nově vybudovaného nádraží Charing Cross. Společnost provozující tuto železnici nahradila původní visutý most konstrukcí navrženou Johnem Hawkshawem sestávající z devíti oblouků z tvářené oceli. Řetězy z původního mostu byly použity pro Clifton Suspension Bridge v Bristolu. Původní cihlové opěrné pilíře jsou stále používány i když pilíř u Charing Cross se nachází blíže břehu z důvodu výstavby Victoria Embankment (ukončené roku 1870). U pilíře na straně u jižního nábřeží se dochovaly vchody a schody postavené pro původní visutou lávku pro pěší.
Počet fotek: 652 | Home | Novinky ve fotogalerii | Nápověda