Up 2012.05.19 - Otevření sezóny v Lešanech - 60 let s Pragou V3S Prev Next Slideshow

 Předcházející foto  Další foto  Index
DSC_8364_1
DSC_8369
DSC_8371
DSC_8377
DSC_8381
  DSC_8390.JPG - Tatra 810. Armáda původně chtěla po modernizacích PV3S (s polovinou vzduchem chlazeného 12ti válce T111 a kabinou vycházející ze základu Tatra 805) a historických pokusech o náhradu vozu z dílen pražské Avie či později bratislavských BAZ (projekt Děvín) ve druhé polovině devadesátých let obměnit vozový park vozidly ROSS R210.12 6x6 VV - podle rámcové smlouvy měly dodávky probíhat v letech 1998-2003. Společnost Roudnické strojírny a slévárny vyrobila ověřovací sérii 15 ks (celkem dodala armádě cca 20-30 ks) avšak roku 1998 zkrachovala a licenci s veškerou dokumentací roku 2002 odkoupila Tatra s úmyslem schválené a do armády zavedené vozidlo vyrábět.  
DSC_8395
DSC_8398
DSC_8412
DSC_8421
DSC_8440_1

Tatra 810. Armáda původně chtěla po modernizacích PV3S (s polovinou vzduchem chlazeného 12ti válce T111 a kabinou vycházející ze základu Tatra 805) a historických pokusech o náhradu vozu z dílen pražské Avie či později bratislavských BAZ (projekt Děvín) ve druhé polovině devadesátých let obměnit vozový park vozidly ROSS R210.12 6x6 VV - podle rámcové smlouvy měly dodávky probíhat v letech 1998-2003. Společnost Roudnické strojírny a slévárny vyrobila ověřovací sérii 15 ks (celkem dodala armádě cca 20-30 ks) avšak roku 1998 zkrachovala a licenci s veškerou dokumentací roku 2002 odkoupila Tatra s úmyslem schválené a do armády zavedené vozidlo vyrábět.
Počet fotek: 228 | Home | Novinky ve fotogalerii | Nápověda