Up 2011.07.18 - 120 let první elektrické dráhy v českých zemích Prev Next Slideshow

 Předcházející foto  Další foto  Index
DSC_8384
DSC_8386
DSC_8387
DSC_8390
DSC_8392
  DSC_8393.JPG - Tramvaj 15T má proto tři články nesené čtyřmi otočnými podvozky, z toho dvěma krajními a dvěma Jakobsovými mezi články. Uspořádání tak zvenku připomíná článkové tramvaje Tatra KT8D5, Düwag GT8, Vario LF3, případně i vozidla linky M1 budapešťské podzemní dráhy, ale konstrukčně se od nich velmi liší. Velmi krátké převisy krajních článků umožnily zkonstruovat čela tramvaje v plné šířce vozidla, aniž by při průjezdu obloukem vybočovala z průjezdného průřezu podobně jako vozy KT8D5 nebo Vario LF. Do tramvaje vedou jedny jednokřídlé dveře pro řidiče a šest dvoukřídlých pro cestující.  
DSC_8395
 
 
 
 

Tramvaj 15T má proto tři články nesené čtyřmi otočnými podvozky, z toho dvěma krajními a dvěma Jakobsovými mezi články. Uspořádání tak zvenku připomíná článkové tramvaje Tatra KT8D5, Düwag GT8, Vario LF3, případně i vozidla linky M1 budapešťské podzemní dráhy, ale konstrukčně se od nich velmi liší. Velmi krátké převisy krajních článků umožnily zkonstruovat čela tramvaje v plné šířce vozidla, aniž by při průjezdu obloukem vybočovala z průjezdného průřezu podobně jako vozy KT8D5 nebo Vario LF. Do tramvaje vedou jedny jednokřídlé dveře pro řidiče a šest dvoukřídlých pro cestující.
Počet fotek: 43 | Poslední aktualizace: 19.7.11 13:20 | Home | Novinky ve fotogaleii | Nápověda